- úvodní odborný audit, prohlídku pracovišť, kontrolu stávající dokumentace s následným návrhem opatření k odstranění nedostatků
- roční prohlídky pracovišť dle zákoníku práce a periodické prohlídky dle dohody s pojmenováním zjištěných závad
- zavedení systému vstupních instruktáží nových zaměstnanců o BOZP, včetně zpracování podkladů pro školení
- školení zaměstnanců
- školení vedoucích zaměstnanců, jejich pravidelné seznamování s novinkami a změnami v oblasti BOZP
- školení zaměstnanců, případně i provádění vstupních školení zaměstnanců
- odborná školení zaměstnanců:
- pravidelná školení zaměstnanců společnosti dle specifických osnov školení
- zhodnocení rizik, metodická pomoc při vyhledávání rizik, zjišťování jejich příčin a zdrojů, zajišťování technických opatření k jejich minimalizaci a zpracování potřebné dokumentace
- interní předpis zaměstnavatele k poskytování osobních ochranných prostředků zpracovaný na základě zhodnocení rizik, jehož součástí je i návrh na přidělování mycích a čistících prostředků, ochranných nápojů. Metodická pomoc při zavedení systému přidělování stanovených OOPP zaměstnancům
- návrh zařazení zaměstnanců do kategorií, zpracování potřebných dokladů a evidence rizikových prací
- harmonogram revizí a oprav vyhrazených technických zařízení a technických zařízení na pracovištích společnosti
- evidence a registrace pracovních úrazů a nemocí z povolání, zpracování potřebné dokumentace, její aktualizování dle současné právní úpravy, zavedení knihy úrazů na pracovišti, spolupráce při vyšetřování příčin pracovních úrazů, sepisování záznamů o pracovních úrazech, pomoc při výpočtu odškodnění zaměstnanců
- státní odborný dozor nad bezpečností práce – spolupráce a účast při kontrolách
BOZP
V oblasti zabezpečení povinností zaměstnavatele v problematice bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci zaměstnanců nabízíme zajištění komplexních služeb. Jistě víte, že podcenění těchto povinností vyplývajících ze současné právní úpravy se nemusí vyplatit.V oblasti BOZP zajišťujeme:
Ceny za plnění jednotlivých úkolů jsou stanovovány individuálně pro jednotlivé klienty a jsou závislé na rozsahu a druhu provozovaných činností. Spolupráce je možná formou dílčích objednávek nebo na základě smluvního vztahu.
POŽÁRNÍ OCHRANA
- provedení vstupní preventivní požární prohlídky (auditu), výsledkem je předání zprávy, která obsahuje kompletní přehled o závadách a nedostatcích, společně s návrhy na jejich odstranění
- na základě skutečností získaných při kontrole začlenění provozované činnosti do kategorie požárního nebezpečí
- bez zvýšeného požárního nebezpečí
- se zvýšeným požárním nebezpečím
- s vysokým požárním nebezpečím
- dokumentaci požární ochrany v potřebném rozsahu
- školení o požární ochraně: školení zaměstnanců o PO, školení vedoucích zaměstnanců o PO, odbornou přípravu osob zařazených do preventivních požárních hlídek, odbornou přípravu preventisty PO
- vybavení prostor hasicími přístroji a bezpečnostním značením
- harmonogram nutných revizí, které se týkají vaší činnosti, revize případně i zajistíme
V problematice požární ochrany zajišťujeme: