Personalistika
Vedeme veškerou administrativu týkající se personální agendy procesy.
O co konkrétně se staráme:
- personální audity - nejdříve personální audit zhodnotíme, tj. zda počet vašich zaměstnanců odpovídá procesů ve firmě a dáme vám potřebná doporučení
- hodnocení zaměstnanců - vypracujeme je na základě podkladů jako jsou: odborné znalosti a dovednosti, kvalita práce, odpovědnost, spolehlivost a týmová práce
- nábory zaměstnanců se zaměřením na vyhledávání talentů dle vašich kritérií či přání pro růst vaší firmy
- optimální organizační struktury
- vnitřní směrnice - směrnice vypracujeme stručně a přehledně
GDPR
- nemusíte přemýšlet jaké informace smíte o zaměstnanci uchovávat
- připravíme kompletní systém na uchovávání dat
- vysvětlíme GDPR v rámci pracovněprávních vztahů
- poradenství v oblasti archivace a skartace